Türkiye’nin “En İyi Müşteri Hizmetleri” Odeabank’ta

Türkiye’nin “En İyi Müşteri Hizmetleri” Odeabank’ta​

Türkiye’nin “En İyi Müşteri Hizmetleri” Odeabank’ta

Bankacılık sektörünün en genç ve yenilikçi oyuncusu Odeabank, dünyanın en büyük bankalarının yarıştığı International Finance Magazine Awards 2014’de ‘En İyi Müşteri Hizmetleri Ödülü’ne değer görüldü.

‘Kişiye özel bankacılık’ vizyonuyla her müşterisine kendini özel hissettiren Odeabank, uluslararası başarılarına yenilerini eklemeye devam ediyor. Odeabank, tüm şubelerinde kullandığı, gişe önlerine müşteriye dönük olarak yerleştirilen interaktif tablet uygulamasıyla yarattığı yenilikçi müşteri deneyimiyle International Finance Magazine Awards 2014’de rakiplerini geride bırakarak Türkiye’nin “En İyi Müşteri Hizmetleri” ödülüne layık görüldü.

Başarının mimarlarından Odeabank Teknolojiden Sorumlu Genel Müdür Yardımcısı Fevzi Tayfun Küçük ise Strateji Forum Banking etkinliği sırasında katılımcıların oyları ile Influencer of The Year’ (Yılın En Etkili Yöneticisi) seçildi.

Ödülü değerlendiren Tayfun Küçük; “Odeabank olarak, teknolojiye yaptığımız yatırımla gerek şubelerimizde, gerekse Direkt Bankacılık kanallarımızda müşterilerimize çok farklı bir deneyim sunuyoruz. Bu alanda uluslararası arenada köklü ve büyük rakiplerle yarışmanın, başarmanın haklı gurunu yaşıyoruz ” dedi. Tayfun Küçük, Stevie Awards’ta da Yılın Bilişim Teknolojileri Yöneticisi alanında – Bronz Stevie Ödülü almıştı.

Bankacılık teknolojisinde Odeabank farkı

Şubelerini “teknoloji üssü” olarak konumlandıran ve klasik banko anlayışını yıkarak açık gişe konseptini geliştiren Odeabank, son olarak hayata geçirdiği, anında bilgi akışı sağlayan “gişe önü tablet projesi” ile müşterilerine benzersiz bir bankacılık deneyimi yaşatıyor. Proje ile Odeabank şubelerini ziyaret eden müşteriler, gişe önünde bulunan Windows 8 tabanlı tabletler sayesinde işlemlerinin yapılmasını beklerken banka kampanyalarından haberdar olabiliyor. Odeabank müşterileri aynı zamanda gişe çalışanı tarafından gerçekleştirilen işlemi tablet üzerinden izleyebiliyor ve dekontunu görüntüleyebiliyor. Dekontunu elektronik olarak da almak isteyen müşteriler, yine tableti kullanarak banka veri tabanında kayıtlı bulunan e-posta adreslerine dekontlarını gönderebiliyor. Son olarak, gişede işlemini tamamlayan müşteriler, aldıkları hizmetten memnuniyetlerini derecelendirebiliyor, bu sayede müşteriler Odeabank hizmet kalitesi ile ilgili geribildirimlerini anında iletmiş oluyor.

Odeabank, tüm şubelerinde kullandığı, gişe önü interaktif tablet uygulaması ile Global Banking & Finance Review Awards 2014’de de ‘En Yenilikçi Müşteri Hizmeti’ ödülüne değer görülmüştü.

ODEABANK’TAN KISA ZAMANDA ÖDÜL REKORU

Bankacılık sektörünün en genç ve yenilikçi oyuncusu Odeabank, kişiye özel bankacılık hizmetleri ve teknolojik yatırımları ile kısa süre içinde ödül rekoru kırdı. Uluslararası iş dünyasının saygın ödüllerinden Stevie Awards’tan 13 farklı kategoride 3 altın 5 gümüş ve 6 bronz ödülle dönen, Eurasia Awards 2014 tarafından “Yılın En Hızlı Büyüyen Bankası” seçilen Odeabank, web siteleriyle de bankacılık ve finans sektörünün en prestijli ödüllerinin sahibi oldu.

Odeabank kurumsal web sitesi – odeabank.com.tr

  • Communicator Awards 2014 / Bankacılık&Finans kategorisi - Mükemmellik Ödülü
  • Communicator Awards 2014 / Kurumsal İletişim kategorisi - Üstünlük Ödülü
  • Horizon Interactive Awards (İnteraktif Medya Ödülleri) / Bankacılık ve Finans kategorisi – Gümüş
  • Horizon Interactive Awards (İnteraktif Medya Ödülleri) / Kurumsal&B2B kategorisi – Bronze

Bank’O Card web sitesi - Bankocard.com.tr

  • Communicator Awards 2014 / Bankacılık&Finans kategorisi – Üstünlük Ödülü
  • Horizon Interactive Awards (İnteraktif Medya Ödülleri) - Bankacılık ve Finans kategorisi – Gümüş