Odea Bank A.Ş. web sitesinde yer alan tablo, grafik ve analizler ile diğer içerik, Odea Bank A.Ş. tarafından güvenilir olduğuna inanılan kaynaklar ya da üçüncü kişilerden elde edilen bilgi ve veriler kullanılarak, herhangi bir maddi menfaat temin edilmeksizin, genel anlamda bilgi vermek amacıyla hazırlanmıştır. Bu sebeple kullanıcıların, bu siteden elde edilen bilgi, görüş, analiz ve tabloları kullanmadan önce bilgilerin doğruluğunu teyit etmeleri önerilmektedir. Odea Bank A.Ş., alınan bilgilerin içeriğini ve doğruluğunu teyit etmediği gibi belirtilen bilgi, görüş, analiz ve tabloların kullanılması dolayısıyla oluşabilecek her türlü zarardan kendisinin, çalışanlarının ve bağımsız danışmanlarının sorumlu olmayacağını açık şekilde belirtir.
Kullanıcı, Odea Bank A.Ş. web sitesine girmek ve sitenin tamamını ya da bir kısmını kullanmakla burada belirtilen koşulları kabul etmiş sayılır. Odea Bank A.Ş., site üzerinde yer alan her türlü bilgiyi dilediği zaman değiştirme, tamamen ya da kısmen kaldırma hakkına sahiptir.
Odea Bank A.Ş. web sitesinde yer alan logo, görsel ve tasarımlara ilişkin fikri haklar Odea Bank A.Ş. ve grup şirketlerine ait olup Odea Bank A.Ş.’den izin alınmaksızın kullanılması, yayınlanması veya dağıtılması yasaktır.
Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Aydınlatma Metni
a) Veri Sorumlusu ve Temsilcisi
6698 sayılı Kişisel Verilerin Korunması Kanunu (“Kanun”) uyarınca kişisel verileriniz, veri sorumlusu olarak Odea Bank Anonim Şirketi (“Banka”) tarafından aşağıda açıklanan kapsamda işlenebilecektir.
b) Kişisel Veriler ve Kişisel Verilerin Hangi Amaçla İşleneceği
Kişisel Veriler ve Kişisel Verilerin Hangi Amaçla İşleneceği
Kişisel veriler; kimliği belirli ya da belirlenebilir gerçek kişiye ilişkin kimlik, iletişim, finansal veri dahil ve bunlarla sınırlı olmaksızın her türlü bilgi ile sağlık ve biyometrik veri dahil Kanun kapsamında özel nitelikli kişisel veri olarak nitelendirilen her türlü veriyi (“Kişisel Veriler”) içermektedir.
Toplanan Kişisel Verileriniz Bankamız ve Bankamızla iş ilişkisi içerisinde olan ilgili kişilerin hukuki, teknik ve ticari iş güvenliğinin temini, Banka tarafından sunulan ürün ve hizmetlerin ilgili kişilerin beğeni, kullanım alışkanlıkları ve ihtiyaçlarına göre özelleştirilerek ilgili kişilere önerilmesi ve tanıtılması için gerekli olan aktivitelerin planlanması ve icrası, Bankamız tarafından sunulan ürün ve hizmetlerden ilgili kişileri faydalandırmak için gerekli çalışmaların iş birimlerimiz tarafından yapılması ve ilgili iş süreçlerinin yürütülmesi, Bankamız tarafından yürütülen ticari ve/veya operasyonel faaliyetlerin gerçekleştirilmesi için ilgili iş birimlerimiz tarafından gerekli çalışmaların yapılması ve buna bağlı iş süreçlerinin yürütülmesi ile Banka'nın ticari ve/veya iş stratejilerinin planlanması ve/veya icrası amaçlarıyla Kanun’un 5. ve 6. maddelerinde belirtilen kişisel veri işleme şartları ve amaçları dahilinde işlenecektir.
Kişisel Verilerinizin Bankamız tarafından işlenme amaçları konusunda detaylı bilgilere, www.odeabank.com.tr internet adresinden kamuoyu ile paylaşılmış olan Odea Bank A.Ş. Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası’ndan (“Politika”) ulaşabilirsiniz.
c) İşlenen Kişisel Verilerin Kimlere ve Hangi Amaçla Aktarılabileceği
İşlenen Kişisel Verilerin Kimlere ve Hangi Amaçla Aktarılabileceği
Toplanan Kişisel Verileriniz, yukarıda belirtilen amaçlarla yurt içinde veya yurt dışında bulunan hissedarlarımıza, kanunen yetkili kurumlara, iş ortaklarımıza ve tedarikçilerimize Kanun’un 8. ve 9. maddelerinde belirtilen kişisel veri işleme şartları ve amaçları çerçevesinde www.odeabank.com.tr internet adresinden kamuoyu ile paylaşılmış olan Politika metninde belirtilen amaçlarla sınırlı olarak aktarılabilecektir.
ç) Kişisel Veri Toplamanın Yöntemi ve Hukuki Sebebi
Kişisel Veri Toplamanın Yöntemi ve Hukuki Sebebi
Kişisel Verileriniz Bankamızın genel müdürlük, şube, internet şubesi, kiosk, iletişim merkezi, internet sitesi ve ATM’leri ile Kimlik ve Adres Paylaşımı Sistemi, Kredi Kayıt Bürosu, e-posta, web, faks, kargo/posta, SMS yöntemleri ve Bankamızın müşterileri ile iletişime geçtiği veya ileride iletişime geçebileceği diğer yöntemler aracılığıyla yukarıda açıklanan amaçlarla toplanmaktadır. Bu amaçlarla toplanan kişisel verileriniz Kanun’un 5. ve 6. maddelerinde belirtilen hukuki sebeplerle işlenmektedir.
d) Kişisel Veri Sahibinin Kanun’un 11. Maddesinde Sayılan Hakları
Kişisel Veri Sahibinin Kanun’un 11. Maddesinde Sayılan Hakları
Kişisel veri sahipleri olarak, haklarınıza ilişkin taleplerinizi www.odeabank.com.tr internet adresinden kamuoyu ile paylaşılmış olan Politika metninde düzenlenen yöntemlerle Bankamıza iletmeniz durumunda Banka talebin niteliğine göre, talebi en kısa sürede ve en geç otuz (30) gün içinde ücretsiz olarak sonuçlandıracaktır. Ancak, işlemin ayrıca bir maliyeti gerektirmesi halinde, Banka tarafından Kişisel Verileri Koruma Kurulu tarafından belirlenen tarifedeki ücret alınacaktır. Bu kapsamda kişisel veri sahipleri:
Kişisel veri işlenip işlenmediğini öğrenme,
Kişisel verileri işlenmişse buna ilişkin bilgi talep etme,
Kişisel verilerin işlenme amacını ve bunların amacına uygun kullanılıp kullanılmadığını öğrenme,
Yurt içinde veya yurt dışında kişisel verilerin aktarıldığı üçüncü kişileri bilme,
Kişisel verilerin eksik veya yanlış işlenmiş olması halinde bunların düzeltilmesini isteme ve bu kapsamda yapılan işlemin kişisel verilerin aktarıldığı üçüncü kişilere bildirilmesini isteme,
Kanun ve ilgili diğer kanun hükümlerine uygun olarak işlenmiş olmasına rağmen, işlenmesini gerektiren sebeplerin ortadan kalkması halinde kişisel verilerin silinmesini veya yok edilmesini isteme ve bu kapsamda ve kişisel verilerin eksik veya yanlış işlenmiş olması halinde yapılan işlemlerin kişisel verilerin aktarıldığı üçüncü kişilere bildirilmesini isteme,
İşlenen verilerin münhasıran otomatik sistemler vasıtasıyla analiz edilmesi suretiyle kişinin kendisi aleyhine bir sonucun ortaya çıkmasına itiraz etme,
Kişisel verilerin kanuna aykırı olarak işlenmesi sebebiyle zarara uğraması halinde zararın giderilmesini talep etme
haklarına sahiptir.
Kanun kapsamında veri sorumlusu olan Odea Bank A.Ş.’ye aşağıdaki linkten başvuru yapabilirsiniz:
Kişisel Veri Sahibinin Kanun’un 11. Maddesinde Sayılan Hakları
Kişisel veri sahipleri olarak, haklarınıza ilişkin taleplerinizi www.odeabank.com.tr internet adresinden kamuoyu ile paylaşılmış olan Politika metninde düzenlenen yöntemlerle Bankamıza iletmeniz durumunda Banka talebin niteliğine göre, talebi en kısa sürede ve en geç otuz (30) gün içinde ücretsiz olarak sonuçlandıracaktır. Ancak, işlemin ayrıca bir maliyeti gerektirmesi halinde, Banka tarafından Kişisel Verileri Koruma Kurulu tarafından belirlenen tarifedeki ücret alınacaktır. Bu kapsamda kişisel veri sahipleri:
Kişisel veri işlenip işlenmediğini öğrenme,
Kişisel verileri işlenmişse buna ilişkin bilgi talep etme,
Kişisel verilerin işlenme amacını ve bunların amacına uygun kullanılıp kullanılmadığını öğrenme,
Yurt içinde veya yurt dışında kişisel verilerin aktarıldığı üçüncü kişileri bilme,
Kişisel verilerin eksik veya yanlış işlenmiş olması halinde bunların düzeltilmesini isteme ve bu kapsamda yapılan işlemin kişisel verilerin aktarıldığı üçüncü kişilere bildirilmesini isteme,
Kanun ve ilgili diğer kanun hükümlerine uygun olarak işlenmiş olmasına rağmen, işlenmesini gerektiren sebeplerin ortadan kalkması halinde kişisel verilerin silinmesini veya yok edilmesini isteme ve bu kapsamda ve kişisel verilerin eksik veya yanlış işlenmiş olması halinde yapılan işlemlerin kişisel verilerin aktarıldığı üçüncü kişilere bildirilmesini isteme,
İşlenen verilerin münhasıran otomatik sistemler vasıtasıyla analiz edilmesi suretiyle kişinin kendisi aleyhine bir sonucun ortaya çıkmasına itiraz etme,
Kişisel verilerin kanuna aykırı olarak işlenmesi sebebiyle zarara uğraması halinde zararın giderilmesini talep etme
haklarına sahiptir
f) Test
Kişisel Veri Sahibinin Kanun’un 11. Maddesinde Sayılan Hakları
Kişisel veri sahipleri olarak, haklarınıza ilişkin taleplerinizi www.odeabank.com.tr internet adresinden kamuoyu ile paylaşılmış olan Politika metninde düzenlenen yöntemlerle Bankamıza iletmeniz durumunda Banka talebin niteliğine göre, talebi en kısa sürede ve en geç otuz (30) gün içinde ücretsiz olarak sonuçlandıracaktır. Ancak, işlemin ayrıca bir maliyeti gerektirmesi halinde, Banka tarafından Kişisel Verileri Koruma Kurulu tarafından belirlenen tarifedeki ücret alınacaktır. Bu kapsamda kişisel veri sahipleri:
Kişisel veri işlenip işlenmediğini öğrenme,
Kişisel verileri işlenmişse buna ilişkin bilgi talep etme,
Kişisel verilerin işlenme amacını ve bunların amacına uygun kullanılıp kullanılmadığını öğrenme,
Yurt içinde veya yurt dışında kişisel verilerin aktarıldığı üçüncü kişileri bilme,
Kişisel verilerin eksik veya yanlış işlenmiş olması halinde bunların düzeltilmesini isteme ve bu kapsamda yapılan işlemin kişisel verilerin aktarıldığı üçüncü kişilere bildirilmesini isteme,
Kanun ve ilgili diğer kanun hükümlerine uygun olarak işlenmiş olmasına rağmen, işlenmesini gerektiren sebeplerin ortadan kalkması halinde kişisel verilerin silinmesini veya yok edilmesini isteme ve bu kapsamda ve kişisel verilerin eksik veya yanlış işlenmiş olması halinde yapılan işlemlerin kişisel verilerin aktarıldığı üçüncü kişilere bildirilmesini isteme,
İşlenen verilerin münhasıran otomatik sistemler vasıtasıyla analiz edilmesi suretiyle kişinin kendisi aleyhine bir sonucun ortaya çıkmasına itiraz etme,
Kişisel verilerin kanuna aykırı olarak işlenmesi sebebiyle zarara uğraması halinde zararın giderilmesini talep etme
haklarına sahiptir
Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Gerçek Kişi Müşteri Açık Rıza Metni
“Odea Bank Anonim Şirketi Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Aydınlatma Metni” kapsamında olmakla birlikte 6698 sayılı Kişisel Verilerin Korunması Kanunu’nun 5.2’nci ve 6.3’üncü maddelerinde belirtilen şartlar dışında kalan aşağıdaki Banka faaliyetlerinde (yalnızca ilgili faaliyete konu ürün(ler)/hizmet(ler) ile ilişkilendirilmeniz halinde); kimlik, iletişim, finansal, pazarlama, müşteri, işlem, lokasyon, risk yönetimi ve özel nitelikli kişisel verilerinizin Banka tarafından;
Kredi kullandırımı, hesap açılışı, müşteri bilgilerinin temini/doğrulanması/güncellenmesi, sigorta sürecinin oluşturulması ve/veya takibi, hukuki danışmanlık verilmesi ve hukuk ve ceza davalarının takibi, istihbarat, etkinlik ve sponsorluk, kredi kartı/ ek kart başvurularının alınması, kredi limit çalışması, cari işlemler (örn. çek, senet, kasa veya transfer işlemleri), ekspertiz işlemleri, hisse aracılığı işlemleri, gayrimenkul satışı, kurye/kargo işlemleri, operasyonel faaliyetlerin denetimi, kamu veya özel kurum ve kuruluşlarından gelen taleplerin karşılanması ve bilgi ve belgelerin banka sistemine girişlerinin yapılması/arşivlenmesi, internet bankacılığı, kampanya yönetimi ve diğer pazarlama faaliyetleri (örn. çapraz satış, aktivasyon, müşteri tutundurma, çekiliş veya üst segment ürün satışı) süreçlerinde,
Banka faaliyetlerinin Banka prosedürleri ve/veya ilgili mevzuata uygun olarak yürütülmesinin temini için gerekli operasyonel faaliyetlerin planlanması ve/veya icrası, kredi ve/veya diğer ürünlerin/hizmetlerin tahsisine ilişkin değerlendirme ve/veya tahsilat süreçleri kapsamında gerçekleştirilen istihbarat faaliyetlerinin planlanması ve/veya icrası, hukuk işlerinin takibi, verilerin doğru ve/veya güncel olmasının sağlanması, Banka operasyonlarının güvenliğinin temini, kampanya ve/veya promosyon ve/veya tanıtım süreçlerinin planlanması ve/veya icrası, pazarlama faaliyetlerine konu yapılacak kişilerin tüketici davranışı kriterleri doğrultusunda tespiti ve/veya değerlendirilmesi, kişiye özel pazarlama ve/veya tanıtım aktivitelerinin tasarlanması ve/veya icrası, dijital ve/veya diğer mecralarda reklam ve/veya tanıtım ve/veya pazarlama aktivitelerinin tasarlanması ve/veya icrası, dijital ve/veya diğer mecralarda müşteri kazanım ve/veya mevcut müşterilerde değer yaratımı üzerine geliştirilecek aktivitelerin tasarlanması ve/veya icrası, pazarlama amacıyla veri analitiği çalışmalarının planlanması ve/veya icrası, kredi başvuru sürecinin oluşturulması ve/veya takibi, müşterinin sigortalanma sürecinin oluşturulması ve/veya takibi, ürün ve/veya hizmetlerin başvuru süreçlerinin oluşturulması ve/veya takibi ve Bankamızca sunulan diğer ürünlerle ilgili çapraz satış aktivitelerinin planlanması ve/veya icrası amaçlarıyla, işlenmesini ve bu amaçlarla yurt içinde veya yurt dışında bulunan hissedarlarına, kanunen yetkili kamu kurum ve kuruluşlarına, iş ortaklarına ve tedarikçilerine aktarılmasını kabul ediyor musunuz?